sobota, 5 marca 2011

Czat LPU z Bradem

Niedawno odbył się czat Linkin Park Underground z gitarzystą zespołu - Bradem Delsonem. W rozwinięciu krótkie tłumaczenie tego czatu wykonane przez redakcję Linkin Park Zion.

- Intra i outra... Lubimy dołączać niektóre wstawki z naszych albumów do występów na żywo. Aby wzbogacić wizualne i słuchowe przeżycia, często dodatkowo wymyślamy unikatowe przejścia, intra i outra, specjalnie na nasze występy live.
- Gdybym mógł pracować z jakimkolwiek artystą/grupą, byłby to Benjamin Franklin.
- Jeśli chodzi o to, kto produkuje moje słuchawki... Prada.
- Jestem podekscytowany zbliżającą się przerwą w koncertowaniu. Nie mogę doczekać się powrotu do studia pod koniec tego roku.
- Moją pierwszą gitarą była Fender Squier Bullet. Biała, bez płytki maskującej. Wydaje mi się, że dostałem ją w ramach prezentu. Później została skradziona za kulisami podczas jednego z moich pierwszych występów.
- Dostałem przezwisko BBB, ponieważ jest ironiczne. Nie jestem ani duży, ani zły.
- Moje ulubione hobby to czaty LPU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz